Wednesday, October 26, 2011

ჩვენფერი თოვლი .. (მამი ..)

იცი,გრძნობები გულში ვეღარ ჩერდებიან ...
და მე,
მე ახლა ყველაზე ძლიერად მინდა მოხვიდე ჩემთან.
დავიღალე..მაგრამ ეს დაღლაც არაფერია შენი ნახვის სურვილთან შედარებით. ჰო, გელოდები, ზუსტად ისე როგორც სამი წლის წინ იმ საღამოს გელოდებოდი .. არ მახსოვს რა მოხდა და რატომ აღარ ხარ ჩემთან,თუმცა როცა ვცდილობ გავიხსენო შიში მიპყრობს ... და დაბნეული ვუყურებ ცას ...
***
აქ ცივა,ფერები ერთმანეთს ვეღარ გრძნობენ და მარტოობის განცდები ისევ გულს მტკენენ ...
***
შენ ოღონდ მოდი და ხელი ჩამჭიდე და მე გპირდები რომ აღარასოდეს, აღარასოდეს აღარ გაგიშვებ !!!!
მოდი რა გეხვეწები ...
მოდი..
გეხვეწები,ერთხელ კიდევ მოდი და თბილი ხელებით ისევ ჩამიხუტე გულში,თუნდაც საბოლოოდ,მაგრამ მაინც მითხარი რომ ...
"აზრს კარგავს ყველაფერი მაშინ როცა ჩემ ანთებულ თვალებს უყურებ და როცა ჩემ სუნთქვას უსმენ! "
***
ჩვენ ერთნაირები ვართ ..
მე შენნაირი
შენ ჩემნაირი ..
***
მიყვარხარ
***
წუხელ თოვდა
მე ფანჯარაში ვიყურებოდი და მახსენდებოდა როგორ ვგუნდაობდით ერთად,როგორ მიხარიდა,თუმცა შენ ჩემზე მეტად გიხაროდა ჩემზე მეტად იცინოდი .. რადგან მე ბედნიერს მხედავდი ..... როგორ მავსებდა შენი ღიმილი ... ახლა კი ვიცლები !

მაგრამ მაინც შენი სუნთქვა ისევ ჩემთანაა,ისევ მათბობ ძველებურად,ისევ ჩემთან ხარ ... ვგრძნობ ! ..........

No comments:

Post a Comment