Wednesday, October 26, 2011

დაბადების დღეს გილოცავ მ ა მ ი ...

მე ძალიან მიყვარს "შენზე" წერა, რადგან შენ " მე " ხარ და პირიქით.
როცა კალამს ხელში ვიღებ შენი ზე მხიარული სიცილი და თბილი თვალები მიდგება თვალწინ, აი ის სიცილი მამი სასეირნოდ რომ წამიყვანდი და რომ მიხაროდა,ვიცინოდი, შენ კი ჩემზე მეტად გიხაროდა, ჩემზე ძალიან იცინოდი ...

მიყვარხარ მამი ...

გთხოვ მაპატიე შენს გარეშე გატარებული ყოველი წუთი, მაპატიე გეხვეწები რადგან მე ჩემს თავს ვერ ვპატიობ...

ყოველ საღამოს როცა სასეირნოდ გავდივარ გული მებზარება, შიგნით რაღაც მწყდება.. იცი როგორ მტკივა "მამა-შვილს" ერთად რომ ვხედავ, ისე ისე მინდება შენი ჩახუტება, გულის წასვლამდე , ჩვენ რომ გვიყვარდა მამი ... უბრალოდ ძალიან მენატრები.. ! უბრალოდ ძალიან მჭირდები.. !

დღეს პირველი აგვისტოა, ახლა ისე როგორც არასდროს ისე მენატრები .. მინდა რომ შენთან მოვიდე.. მინდა რომ .. მინდა .. ძალიან მინდა ..

პირველად უნდა მიგაბარო ზეცას
ნეტავ შემეძლოს ჩემში დაგიტოვო
თუმცა შენ როგორც ყოველთვის ახლაც ჩემში ხარ და ასე იქნება მუდამ !

წეღან ნიავმა ჩამჩურჩულა .. " მორჩა ! იანავარმა ფრთები დაგვიკეცა, ვეღარ მიფრენთო "
არა მამი ! მე ისევ ვიფრენ. .! მხოლოდ შენკენ ..
მხოლოდ შენთვის ...

მეშინია .. მტკივა რომ შენს სანახავად ამის შემდეგ ფერმაში კი არა " სასაფლაოზე " უნდა ჩამოვირბინო ხოლმე ..როგორ მიყვარდა ფერმაში სირბილი გახსოვს? ეხლა ისე მიყვარს აქ მოსვლა ..

თეთრი გვირილები მოგიტანე ერთ დროს თმებში რომ მიწნავდი ხოლმე, იმ დღეების ჩემდეგ ჩემი სულის ყვავვილებია .. ვიცი შენც გიყვარს ..

დ ა ბ ა დ ე ბ ი ს დ ღ ე ს გ ი ლ ო ც ა ვ მ ა მ ი ...


1 აგვისტო !!!

No comments:

Post a Comment